Inglise keele kursus algajatele A1 - A2 (rühmaõpe) õppekava
Täienduskoolitusasutuse nimetus: Keeltekool LIKOOL
1. Õppekava nimetus
Inglise keele kursus algajatele A1 - A2 (rühmaõpe).
2. Õppekavarühm
“Keeleõpe”
3. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides)
Kokku 160 akadeemilist tundi, millest 100 akadeemilist tundi on kontaktõpe ja 60 tundi
iseseisvat tööd.
20% - 86 eur)
Tasuda - 430 eur
+ Õppematerjalid: Simon Le Maistre, Carina Lewis
Language to go. Elementary’ Students’ book,
Pearson Longman, 2010
(Kokku summa - 33.67 eur, Käibemaks 9% -
3,33 eur)
Tasuda - 37 eur
5. Aeg: sep 2020– mai 2021.a.
6. Õppe alustamise tingimused
Kursus sobib inimestele, kellel puuduvad või on olemas vähesed teadmised inglise keelest ning kes tahavad omandada inglise keelt A2-taseme testi sooritamiseks. Õpinguid võib alustada nullist.
Õpingute alustamise tingimuseks on firmasisese suulise ja kirjaliku testi sooritamine. Kirjalikus osas õppija peab täitma ankeedi, suulise vestluse käigus õppija peab end tutvustama, kasutades lihtsamaid lauseid ning vastama 2-3 küsimusele isikliku elu kohta.
7. Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija:
· Loeb ja saab aru lühematest tekstidest, leiab tekstist olulise info;
· Kirjutab lihtsamaid tekste, isiklikke kirju ja teateid tuttaval teemal;
· Mõistab tuttaval teemal kuuldud teateid, tekste;
· Räägib, esitab küsimusi ja vastab küsimustele erinevates situatsioonides (tee või info küsimine, arvamuse avaldamine, nõustumine);
8. Õppe sisu
Meeting people and introducing yourself and others. Personal information.
Countries and nationalities. Favourite things, possessions, hobbies and interests.
Clothes and appearance.
Family and friends.
Jobs and job skills.
Endast ja teistest rääkimine: enda tutvustamine ning teiste esitlemine (nt nimi, aadress, telefon, sünnikoht ja -aeg, rahvus, vanus jm); enda välimuse ja iseloomu kirjeldamine; oma perekonna kirjeldamine; oma haridusliku tausta, elukutse, hobide ja huvide kirjeldamine.
The ways of communications in the modern world, technology. Describing actions at the moment of speaking.
Likes, dislikes. Relationships, asking questions about others.
Inimeste suhted ühiskonnas: teated ametiasutustes; kohtumised inimestega (lühikesed sõnumid ja teated); inimeste välimus, iseloom; suhted.
Every day life and activities, routines, how often you do things. Home, office, furniture.
Describing home or office. Describing interesting places.
Family life.
Igapäevaelu, kodu ja kodukoht: kodu asukoht ja koduümbrus; oma kodu sisustus: mööbel ja kodutehnika; majapidamistööd ja majapidamistarbed; remont ja probleemid; külaliste kutsumine; kõneetikett külas; perekond, lähedased ja kodune elu; minu ja minu pere päev.
Leisure and sport activities. Celebrations and traditions. TV and newspapers. Films and cinema.
Vaba aeg ja ajaviide: kultuuri-, meelelahutus- ja spordiasutused, harrastused, huvid ja meelelahutus, ametlikud vastuvõtud ja külaskäik, peretraditsioonid, pühad ja tähtpäevad, meedia, infootsingud ja veebisuhtlus, kultuurihuvid.
Transport and travelling. Hotels, booking rooms and booking and buying tickets, solving problems while travelling. Postcards. Tourist destinations and attractions. Memories and past, irregular verbs.
Reisimine, transport, vaatamisväärsused: ühistransport, linnatransport, individuaaltransport, kaubavedu ja veoteenus, reisi planeerimine, reisibürood; kaugsõidud (lennuk, laev, rong, buss) ja piletiostmine; tee küsimine ja juhatamine; majutusasutused, toa broneerimine; vaatamisväärsused; postkaardi kirjutamine; reisikirjeldus.
Face and body parts. Health and health problems, illnesses. Visiting a doctor, describing health problems and asking for advice.
Tervis ja tervishoid: kehaosad, enesetunne ja kaebused; haiglas ja polikliinikus, arsti vastuvõtule registreerimine (kuupäevad, raviteenuste hinnad ja maksmistingimused); apteegis: ravimite ost, ravimite kohta info küsimine.
Education and professions. Future plans. Describing jobs and activities at work. Job interview. On the phone: taking and leaving messages. Everyday and job requests, notes, job instructions, e-mails. CV.
Haridus ja töö: koolielu, õpingud; tulevikuplaanid ja elukutse valik; erialad ja ametid; tööpakkumiskuulutused, tööintervjuu, tegevused tööl, tööpäeva kirjeldamine ja oma töö tutvustamine; CV.
Food and drink. Cafes and restaurants. Ordering food, special expressions and restaurant words.
Söök ja jook: kohvikud, restoranid ja muud toitlustusasutused; laua reserveerimine, menüü mõistmine ja toidu tellimine; toitumisharjumused; kombed söögilauas ja kõneetikett.
Post office. Shops and shopping, buying clothes and other things. Numbers and measurements, money. Advertisemments. Announcements.
Olmeteenused ja kaubandus: postiteenused, pangateenused, poed ja kaubanduskeskused, juuksur jne; kõneetikett teenindusasutustes; info hankimine asukoha, lahtiolekuaegade, teenuse liikide ja hindade kohta; teenuste ja kaupade hindade võrdlemine; juhendite, reklaamide põhisisu mõistmine.
Nature, seasons, weather. Describing different countries, regions, cities, comparing and describing places, rivers, lakes etc. Weather forecast. Birds, animals, plants.
Keskkond, kohad, loodus, ilm: suuremad linnad, saared, jõed, järved; kaardilt info leidmine; kodukoha kirjeldamine; ilmateate mõistmine ja ilma kirjeldamine; aastaajad; linnud, loomad, taimed.
Culture, cultural events, customs and traditions. Languages and language skills.
Suggestions for social arrangements. Concerts and tickets. Parties. Time and social arrangements planning.
Kultuur ja keeled, keelte õppimine: kultuursündmused: info hankimine ja edastamine toimumise koha, aja, piletihinna ja esinejate kohta; rahvused ja keeled; keeleõpe, oma keeleoskuse kirjeldamine.
Keeleteadmised
· Tähestik, tähtede õige kirjutamine ja hääldamine.
· Hääldamine.
· Tegusõnad: tegusõna pööramine olevikus, liht- ja täisminevikus; rektsioon; kindel, tingiv ja käskiv kõneviis; ma- ja da-tegevusnimi.
· Nimisõnad: nimisõna käänamine; nimisõna ainsuse ja mitmuse moodustamine; ühildumine omadus- ja arvsõnaga.
· Arvsõnad: põhi- ja järgarvsõnad, arvsõna käänamin.
· Asesõnad.
· Kaassõnad.
· Küsisõnad: küsimuste moodustamine.
Õppemeetodid
Kursusel arendatakse rääkimis-, kuulamis-, lugemis- ja kirjutamisoskust nii traditsioonilisi kui ka aktiivõppemeetodid kasutades. Õppemeetodi valik sõltub ülesande tüübist ja enamasti kasutatakse kombineeritud meetodit. Aktiivõppemeetoditest kasutatakse rühma- ja paaristööd, rollimänge, ülesanded keelekeskkonnas. Traditsioonilistest meetoditest kasutatakse kuulamis-, lugemis-, kirjutamis-, rääkimis- ja tõlkeharjutusi, jutustamist.
Iseseisev töö
A2 kursuse iseseisvad tööd on mõeldud õpitu kinnistamiseks ning antakse töid, mis eeldavad veebipõhiste keeleõppeprogrammide ning harjutusvara kasutamist A2-tasemel. Õpitu elluviimiseks lahendatakse ülesandeid inglisekeelses keskkonnas www.language-to-go.com.
9. Õppekeskkonna kirjeldus
Keeltekooli LIKOOL õpperuumid asuvad Narva linnas aadressil Hariduse 18. Keeltekoolis on kaks õppeklassi, mis on sisustatud laudade ja toolidega. Igas õpperuumis on olemas kirjutustahvel, magnettahvel, arvuti, kõlarid, dataprojektor, ekraan, ja tasuta internetiühendus. Koolitusruumid, õppetehnika ja õppevahendid vastavad töötervishoiu ja tööohutuse seaduses sätestatud nõuetele. Koolitusruumid ning sisustus sobivad koolituse läbiviimiseks.
10. Õppematerjalide loend
Põhiõppematerjal:
Simon Le Maistre, Carina Lewis ‘Language to go. Elementary’ Students’ book,
Pearson Longman, 2010
Simon Le Maistre, Carina Lewis ‘Teacher’s resource book’ Pearson Longman, 2010
Lisaõppematerjalid:
Simon Greenall, ‘Language to go FREE phrasebook’, Pearson Longman, 2010
https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/free-resources/
https://www.dictionary.cambridge.org/
https://www.puzzlefast.com/
11. Hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid
Kursuse lõpus peab õppija sooritama lõputesti. A2-taseme kirjeldusel põhineva inglise keele testiga kontrollitakse õpiväljundite omandamist ning mõõdetakse A2-tasemel kõiki osaoskusi.
Kokku on A2-taseme testi eest võimalik saada 80 punkti. Iga osa annab 20 punkti. Test loetakse sooritatuks, kui testitav on kogunud vähemalt 60% võimalikust punktisummast, kusjuures ühegi osa tulemus ei tohi olla 0 punkti.
12. Nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid
Tunnistus väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähemalt 80% õppetundides ja sooritanud edukalt lõputesti ning saavutanud kõik õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundid. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, õpiväljundid. Keeltekooli LIKOOL registrikood ja tegevusloa number. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja Keeltekooli juhataja poolt.
Tõend väljastatakse õppijale juhul, kui ta ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid. Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud (lõputesti ei sooritatud), kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab Keeltekooli juhataja.
13. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni kirjeldus
Inglise keele kursusi viivad läbi inglise filoloogid, inglise keele kui võõrkeele õpetajad või muu filoloogilise hariduse ja/või varasema täiskasvanutele inglise keele õpetamise kogemusega
õpetajad.
|
õpetaja |
haridus |
Inglise keele õpetamise kogemus |
õpi- või töökogemuse kirjeldus koolitajal |
1 |
Jevgeni Zigalov |
Tartu Ülikool Narva Kolledz (Eesti) - bakalaureusekraad - eriala: inglise keele õpetaja , lisaeriala: sotsiaal pedagoog Tartu Ülikool Narva Kolledz (Eesti) - magistrikraad - eriala: Inglise keele õpetaja , lisaeriala: sotsiaal pedagoog. Lõpetas Tartu Ülikooli Narva Kolledzi 2019.aastal.
|
Töötab inglise keele õpetajana aastast 2011 |
Alates 2011.a õpetab inglise keelt Narva-Jõesuu keskkoolis, Narva Kesklinna Gümnaasiumis, Likool Keeltekoolis |
2 |
Tatjana Sheljahhovska |
Tartu Ülikool Narva Kolledz (Eesti) - bakalaureusekraad - eriala: inglise keele õpetaja |
Töötab inglise keele õpetajana aastast 2003 |
On õpetanud 4 aastat inglise keelt Narva Kesklinna Gümnaasiumis, alates aastast 2006 töötab inglise keele õpetajana Likool Keeltekoolis.
|
3 |
Niaz Cholokava |
1998-04 - 2001-10 St George International School of English 2013-11 Certificate of Proficiency in English (CPE) 2014-02 Teaching Knowledge Test (TKT) module 1-4 2018-02 Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) |
Töötab inglise keele õpetajana aastast 2005 |
Üle 15-aastase kogemusega inglise keele õpetaja. Viimased 13 aastat on töötanud Alibra koolis Peterburis. Omab laialdasi kogemusi töötamisest äriklientidega ning suurettevõtetega On koostööd teinud artiklitega Straightforward, Navigate, New English File read of studybooks jt. Viib läbi regulaarselt koolidele mõeldud grammatikakursusi. |
4 |
Tatiana Guseva |
CELTA (Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of other Languages= Cambridge Inglise keele, kui võõrkeele, õpetamise 5. taseme tunnistus.) (QCF – Täiskasvanute inglise keele õpetamise kvalifikatsioonitunnistus. 5. tase viitab kvalifikatsiooni- ja krediidiraamistikule Inglismaal, Walesis ja Põhja-Iirimaal.) |
Töötab inglise keele õpetajana aastast 2007 |
Alates 2007.a õpetanud inglise keelt nii kooliõpilastele kui täiskasvanutele, 2008 aastast töökogemus suulise ja kirjaliku inglise keele tõlkijana, alates 2012 aastast Keeltekool Likool inglise keele õpetaja. |